Strony internetowe Rybnik

ację W3C w 1996 r. jako potomek języka DSSSL przeznaczony do używania w połączeniu z SGML-em. Pierwszy szkic CSS zaproponował w 1994 r. H?kon Wium Lie1. Arkusz stylów CSS to lista dyrektyw (tzw. reguł) ustalających w jaki sposó

Dodane: 03-01-2020 12:17
Strony internetowe Rybnik Strony internetowe Rybnik

Kaskadowe arkusze stylów (ang. Cascading Style Sheets, w skrócie CSS) to język służący do opisu formy prezentacji (wyświetlania) stron WWW. CSS został opracowany przez organizację W3C w 1996 r. jako potomek języka DSSSL przeznaczony do używania w połączeniu z SGML-em. Pierwszy szkic CSS zaproponował w 1994 r. H?kon Wium Lie1. Arkusz stylów CSS to lista dyrektyw (tzw. reguł) ustalających w jaki sposób ma zostać wyświetlana przez przeglądarkę internetową zawartość wybranego elementu (lub elementów) (X)HTML lub XML. Można w ten sposób opisać wszystkie pojęcia odpowiedzialne za prezentację elementów dokumentów internetowych, takie jak rodzina czcionek, kolor tekstu, marginesy, odstęp międzywierszowy lub nawet pozycja danego elementu względem innych elementów bądź okna przeglądarki. Wykorzystanie arkuszy stylów daje znacznie większe możliwości pozycjonowania elementów na stronie, niż oferuje sam (X)HTML.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kaskadowe_arkusze_stylów

Rozwój elektronicznego handlu uzależniony jest w dużym stopniu od niezawodności standardów pozwalających na bezpieczne przeprowadzanie transakcji sieciowych. W przypadku sklepu internetowego o względnym bezpieczeństwie można mówić dopiero wówczas, gdy spełnione są przynajmniej cztery podstawowe założenia: -możliwość potwierdzenia tożsamości obu stron transakcji. -szyfrowany kanał transmisji na drodze klient ? sprzedawca zapewniający poufność przesyłanych informacji, przede wszystkim numerów kart kredytowych. Obecnie stosowanymi rozwiązaniami są protokoły szyfrujące SSL (Secure Sockets Layer) oraz SET (Secure Electronic Transaction). -zabezpieczenie serwera sklepu przed dostępem do prywatnych informacji o klientach przez osoby do tego nieupoważnione. -zabezpieczenie serwera sklepu przed celowymi atakami przeprowadzanymi zarówno z zewnątrz (z Internetu), jak i od środka (z sieci lokalnej przedsiębiorstwa).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny

Współczesny biznes warto prowadzić na wielu płaszczyznach i reklamować usługi w rożnych źródłach. Strona internetowa wydaje się być podstawą w dzisiejszym skomputeryzowanym świecie. Zwłaszcza usługi bardziej współczesne, takie jak serwis komputerowy, czy naprawa telefonów. Ludzie będę chcieli znaleźć Twoją ofertę właśnie w sieci. Jeżeli jej nie znajdą to znajdą stronę konkurencji, a to strata nie jednego, nie dziesięciu, ale nawet setek potencjalnych klientów! Niestety dalej wiele przedsiębiorców wydaje się być przekonana, ze strony nie potrzebują, a szkoda.

Sprzedaż rozmaitych artykułów w Internecie w ostatnim czasie stała się szalenie popularna. Jest to przede wszystkim bardzo wygodny sposób na zakupienie określonego towaru. Dzięki temu, że korzystamy z Internetu obecnie właściwie w każdym miejscu możemy nabyć artykuły nawet korzystając z telefonu komórkowego. Oprócz wielkiej wygody e-commerce cechuje się również często o wiele niższą ceną. Trzeba przyznać, że internetowa sprzedaż towarów jest często tańsza, gdyż sprzedawca nie wlicza w koszty produktu kosztów związanych na przykład z wynajmem lokalu. Dzięki temu możemy nieraz nabyć ubrania czy różne inne przedmioty w naprawdę korzystnych cenach. Nic więc dziwnego, że taki sposób sprzedaży z roku na rok stał się coraz bardziej popularny.

Tajniki tworzenia stron coraz łatwiej posiąść, dlatego też mamy coraz więcej amatorów i półprofesjonalnych firm zajmujących się ich tworzeniem. Na tym wypełnionym po brzegi rynku trudno znaleźć odpowiedniego fachowca z tej dziedziny. Ponieważ strona nie powinna być zrobiona dla samego faktu posiadania strony. Musi być wizytówką, nie w dosłownym znaczeniu, naszej firmy, oferty itp. Strona może zostawić wrażenie na kliencie i tylko od jej wykonania zależy jaki będzie jej odbiór.Zbyt skomplikowany design może być ryzykowny, bo zmniejszy czytelność naszej witryny, a co za tym idzie zmniejszy chęć interakcji z treścią na niej zawartej. Konwersja powinna być podstawowym czynnikiem determinującym wygląd naszej strony i jeżeli jest brzydka to najzwyczajniej odstraszy odwiedzających.